Fundacja UŚMIECH UCZNIA im. ks.Jana Twardowskiego

Umowa serwisowa

 

Dla każdej firmy przygotowujemy specjalną ofertę współpracy. Aby móc to uczynić prosimy o przekazanie kilku informacji dotyczących Twojej infrastruktury informatycznej. Warunki współpracy negocjujemy z każdą firmą indywidualnie, podczas bezpłatnej wizyty u Ciebie w firmie.

Niezbędne informacje dla określenia warunków umowy serwisowej:

  • Ilość komputerów stacjonarnych, notebooków i serwerów wraz z informacją o systemach operacyjnych zainstalowanych na tych komputerach (lub planowanych do instalacji)
  • Podstawowe parametry używanego sprzętu komputerowego (procesor, pamięć, dysk twardy), wiek sprzętu, istniejące gwarancje
  • Istniejące rozwiązania antywirusowe (producent, wersja oprogramowania)
  • Istniejące rozwiązania archiwizacji danych (sposób wykonywania kopii zapasowych)
  • Sposób podłączenia firmy do Internetu (rodzaj łącza, przepustowość, nazwa operatora)
Najważniejszym elementem umowy jest czas reakcji na zgłoszenie usterki i czas rozwiązania zgłoszonego problemu. Przykładowy czas reakcji to:
* Przy wezwaniu serwisu do godziny 12-tej, przyjazd w danym dniu roboczym do godziny 17-tej
* Przy wezwaniu serwisu po godzinie 12-tej, przyjazd do godziny 12-tej w następnym dniu roboczym..
  • Dokumentacja systemu informatycznego: miejsce lokalizacji sprzętu, podstawowe parametry sprzętu, kontakt do osoby odpowiedzialnej za sprzęt.
  • Definicja czynności wchodzących w zakres umowy, zakresy obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności każdej ze stron
  • Spis procedur potrzebnych do poprawnego funkcjonowania firmy od strony informatycznej: np.: archiwizacja ważnych danych firmowych, zdalnego dostępu do programów w firmie itd..
  • Dokładnie zdefiniowane formy i zasady przyjmowania i obsługi zleceń serwisowych.
  • Inne zapisy konieczne z punktu widzenia umowy outsourcingowej (czyli umowy cywilno-prawnej), takie jak: formy płatności, abonamentów, zachowania poufności danych.

 

Przygotowanie i zawartość umowy na outsourcing IT – najważniejszy element każdej umowy na outsourcing IT: 

Inne elementy umowy na nadzór techniczny Inne elementy umowy na nadzór techniczny to:

Ogromną korzyścią wynikającą z podpisania umowy jest przejrzystość rozliczeń za outsourcing IT. Po podpisaniu umowy z naszą firmą mają Państwo pewność fachowej opieki.

Aby dowiedzieć się więcej - zadzwoń do nas już dzisiaj ! Bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

 

POMOC ZDALNA KOMPTECH

Dla klientów mających podpisaną umowę oferujemy szybka pomoc zdalną przez internet. Program po zainstalowaniu pozwoli na uzyskanie wsparcia przez Internet i objęcie komputera opieką pomocy technicznej.
Do pobranie poprzez klikniecie w baner poniżej.

 

Dla klientów nie posiadających umowy na Outsourcing IT, a współpracujących z naszą firmą również dajemy możliwość skorzystania z naszej pomocy zdalnej poprzez aplikację QuickSupport.
Do pobranie poprzez klikniecie w baner poniżej.